Okiem wystawców. Rema Days 2014 - branża reklamowa rośnie w siłę
W tym roku na RemaDays wystawialiśmy się po raz czwarty. Po raz pierwszy wystawialiśmy się w 2011 roku. Udział w tych targach jest dla nas bardzo ciekawym wydarzeniem.
Mamy możliwość osobistego spotkania z naszymi klientami, poznania ich oczekiwań i preferencji, tak, by jak najpełniej dostosować ofertę do ich potrzeb.
Targi to także żródło nowych kontaktów, możliwość wymiany poglądów, zdobycie cennej wiedzy i nowych umiejętności. Obserwacja rynku pozwala nam być w czołówce prężnie działających firm w dziedzinie nadruków.
Dla nas najcenniejsza jest wiedza, kompetencje i profesjonalne doradztwo. W związku z tym, przez następne lata będziemy konsekwentnie realizowaæ nasze założenia: intensywny rozwój sklepu międzynarodowego
i rozszerzenie oferty materiałów do nadruków i materiałów eksploatacyjnych do drukarek. Ponadto naszym celem jest ciągła edukacja doradców oraz organizacja szkoleñ dla klientów.
Chcemy także brać udział w kolejnych międzynarodowych targach branżowych, będących źródłem nowych rozwiązań i pomysłów w termotransferze i sublimacji.
Nasza firma swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim swoim klientom, którzy usatysfakcjonowani z zakupów i doradztwa, polecają nas wśród swoich klientów, partnerów, znajomych.
Dodatkowo, prężnie działający marketing internetowy i social media budują wizerunek i świadomość istnienia naszej firmy wśród ludzi z branży. Oferta naszego e-sklepu skierowana jest zarówno do małych jak i dużych
firm zajmujących się wykonywaniem nadruków na różnych podłożach: tekstylia bawełniane, poliestrowe, gadżety reklamowe, ceramika, drewno etc.
Nasi klienci to głównie przedstawiciele firm usługowo-reklamowych: drukarnie, agencje reklamowe, zakłady fotograficzne, firmy odzieżowe, sklepy z odzieżą roboczą, medyczną i ochronną BHP.
magazyn "Raport Branżowy" nr 3/4/2014 (157), str. 42